Románia és Bukarest történelmi titkai

Első rész: Románia tusnádfürdői látképe.

Tusványos 25. Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor
Tusványos 25. Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor

Tusnádfürdő a magyar-román párbeszéd helyszíne.

A Fidesz szerint a tusnádfürdői nyári szabadegyetem 1990 óta mindig a magyar-román párbeszéd helyszíne volt, ahol a külhoni magyarság sorsáról mindig is higgadt, mértéktartó módon tudtak beszélni. Hidvéghi Balázs, a párt országgyűlési képviselője ezt arra reagálva közölte az MTI-vel, hogy Traian Basescu román államfő hétfőn a 11. Marosfői Nyári Egyetem megnyitóján azt mondta a “magyar politikai elit” részvételével megtartott székelyföldi rendezvényekről, hogy azok túllépték az illendőség határát, és ez többé nem ismétlődhet meg. Traian Basescu Marosfőn kijelentette: “Románia nagyon gyorsan lépni fog, más országokkal együtt, mert Magyarország az instabilitás tűzfészkévé vált a kisebbségi kérdésben (…) Románia vezető szerepet fog vállalni Budapest rendreutasításában”.

Románia és Bukarest történelmi titkai Tovább olvasása

A világunkat valójában irányító erő „láthatatlan”, „arctalan”

“igazat mondani könnyű, csak elhitetni nehéz”

bunyevacz_uj_vilagrend.jpgAzt, hogy valójában ki szítja az iszonyú polgárháborúk tüzét a Közel-Keleten? Ki roncsolta szét végzetesen Afganisztánt, Irakot, Szíriát és Líbiát, mint a térség stratégiai fontosságú elemeit? Ennek részeként ki engedte diszkréten megtörténni 2001. szeptember 11-ét, hogy aztán ürügyként használhassa saját destruktív céljaira?

A világunkat valójában irányító erő „láthatatlan”, „arctalan” Tovább olvasása

Ha a nép politikus lenne, most örülhetne

Ha a nép politikus lenne, most örülhetne.

Orbán két tűz közé került: EU-USA és saját választói.

Az EU olyan lépéseket tervez, ami mellesleg alááshatja Orbán rendszerét, miközben Magyarországon egyre nő Orbánnal és rendszerével szembeni elégedetlenség.

Ha a nép politikus lenne, most örülhetne Tovább olvasása

Adalékok Pörzse Sándor hitványságához

Pörzse Sándor 2010-ben csaknem elküldött engem melegebb éghajlatra, amikor (többek közt) azt a kérdést mertem neki feltenni, hogy ő, mint a Magyar Gárda egyik alapító tagja, mért nem volt ott egy szintén Magyar Gárda alapító tagjának a temetésén. Válasza lényegében az volt, hogy ehhez semmi közöm; ilyen kérdéseket akkor se tegyek fel neki, ha netán Jobbik szavazó vagyok; mert ez se jogosít fel engem erre. A továbbiakban kérte, hogy ne zavarjam.

Ilyen volt az egyik jobbikos országgyűlési képviselő már a parlamentbe kerülésük első évében. Ez egy macskajancsi, aki széles gábor által vezetett ECHO Tv egyik munkatársa, műsorszerkesztője volt korábban.

Mivel levéltitkot nem ajánlatos felfedni, így alább csak az én válaszlevelemet teszem itt közzé, melyből sok érdekes dologra fény kerül.

Íme a levelem:


Tisztelt Képviselő Úr!

Adalékok Pörzse Sándor hitványságához Tovább olvasása