Köszönet és hála a Gárdának

Az ember a családjába beleszületik, további életét meghatározó útravalója egy részét onnan kapja. Az élete egy másik meghatározó részét, viszont választja, ez legalább ilyen fontos, ez pedig baráti köre és az ezt szorosan kiegészítő közösség, akikkel sok szempont miatt szívesen van együtt, akikkel ezer szállal kötődik közösen átélt és megélt élményei alapján.

Ezerszer megírtam, de nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy milyen fontos a baráti kör megléte, elsősorban , hogy önzetlenül adhassunk, és ha úgy hozza az élet, kaphassunk is vissza önzetlen szeretetünkből bármilyen formában.

Nekem ilyen 2007 augusztusa óta a Magyar Gárda.

Most, amikor valódi bajba kerültem, értettem meg igazán, az emberi élet teljessége családjaink mellett csak választott baráti körünkkel élhető meg – akik jóban – rosszban mellettünk állnak -, mit is jelent, amikor Kelet-Magyarországon a pusztító árvizek elhárításában önzetlen segítséget adott a Magyar Gárda!

Baráti köröm évtizedes megléte három éve kiegészült azokkal az emberekkel, akikkel ha csak lehetséges, szívesen vagyok együtt, mert megélt közös eddigi élményeink garanciái a közösség hosszútávura tervezhető létének. Köszönet és hála a Gárdának Tovább olvasása