A Simicska média birodalom mosdatta fehérre Vona Gábort az elnökválasztás előtt, és Simicska most megveszi az Indexet is

Az In­de­xet már rég­óta Si­micska irá­nyítja

Sok­ként érte a li­be­rá­lis­ként ér­tel­me­zett por­tál ol­va­sóit és mun­ka­tár­sai nagy ré­szét a 168 óra híre, amit a Nép­szava is meg­erő­sí­tett, mi­sze­rint Si­micska Lajos rég­óta irá­nyítja, be­fo­lyá­solja a hír­por­tált.

Sokakat valósággal sokkolt a 168 óra online változatának tegnapi értesülése, miszerint Simicska Lajosnak  hosszú ideje opciós joga van a népszerű Index-portálra.

Sokan reménykedtek, bizonyára az Index szerkesztőségében is abban, hogy a tényállításként közölt értesülést bárki megcáfolja. Ehelyett azonban a Népszava, egy Simicska Lajoshoz közelálló forrásra hivatkozva, épp ellenkezőleg, megerősítette azt.

megbízható forrásokból úgy értesült, hogy Simicska, élve az opciós jog kínálta lehetőségekkel, a háttérben már hosszú ideje átvette az Index hírportál politikai irányítását. Mindenekelőtt  új politikai szövetségesével, sőt partnerével, a szélsőjobboldali Jobbikkal kapcsolatban utasított kíméletesebb, sőt építő jellegű bánásmódra.

Gondosan megkomponált Simicska és Vona propaganda

Ezután az Index újságírói Simicska más médiumaihoz hasonlóan több cikkben is igyekeztek Vona Gábort segíteni a kongresszus előtti politikai küzdelmekben és  a szalonképessé válásban. Így például  egy nyilvánvalóan propagandisztikus összjáték keretében felerősítették az Inforádió Vona-interjújának mosakodó üzeneteit, kerülve bármiféle kritikai élt.

Árulkodó mondatok az Indexen

Miután kiderült, hogy Simicska Lajos az Index igazi ura, különösen furcsán hatnak most  azok a Vona Gábor  mondatok az Index Jobbikot propagáló cikkében, melyek a pártelnök és az oligarcha találkozásáról szólnak:

„Hát igen, ez bizony nagyon izgatta a sajtót. Hozzáteszem, nekem is nagyon izgalmas volt ez a találkozás. (…) Tehát ott azért egy első találkozás – tíz percet, tizenöt percet maximum, amit beszélgettünk. Nem is egyedül voltam egyébként az asztalnál. Tehát nem úgy kell elképzelni, hogy kimentünk a hajó külső részére ketten és akkor összedugtuk a fejünket, hanem egy asztalnál ott ültünk többedmagunkkal, és amire én kíváncsi voltam, az ő szakítása a miniszterelnökkel. Ez az, ami engem izgatott, ennek a miértje, mikéntje, oka, hatásai. “

A gondosan kimódolt propagandacikkben az Index nemhogy szélsőségesnek nem bélyegzi, hanem egyenesen férfias,“tesztoszteronpártként” propagálja a Jobbikot, amely már a nők körében is népszerű…

Ijesztő támogatás a gárdamellényes, bakancsos pártnak

A médiafigyelő szolgálatok Simicska Jobbik-propagandája ügyében döbbenetes kimutatásokkal szolgálnak. A korábban szélsőséges, akár újnáci jelzőkkel illetett pártot Simicska médiabirodalma, amibe tehát a 168 óra leleplezéséig gondosan titkolva az Index is beletartozik, cikkek megnyilvánulások ezreivel(!) támogatták.

Vona és Simicska  közös célja tehát, hogy a Jobbik “néppárttá” tudjon átvedleni, és elfelejtesse korábbi bakancsos, gárdamellényes militáris alakulatokkal körülvett imidzsét.


A ki­szi­várgó hírek sze­rint a nagy­be­teg oli­gar­cha elő­re­me­ne­kül. Mi­u­tán fel­adni kény­sze­rült a Met­ro­polt és a Class FM-et, élve elő­vá­sár­lási jo­gá­val, meg­ve­szi az In­de­xet!

A veszteséges Metropolt megszüntető, a Class FM-et eladó  Simicskának ugyanis komoly opciós szerződése van a vásárlásra!

A médiaberkekben régóta terjedő szóbeszédet  a 168 óra című baloldali hetilap online változata erősítette meg.

Mindez azt is jelentheti, hogy a népszerű portál rövidesen kénytelen lesz a Jobbik szolgálatába állni, akárcsak Simicska másik média-zászlóshajója, a jobb napokat is látott Magyar Nemzet.

Itt a hétvégén már két egész oldalas anyagban zengték a “mérsékelt” Vona Gábor és a jó útra tért szélsőséges, Toroczkai László dicséretét, Simicska közvetlen utasításainak megfelelően. (A cikkek – információink szerint – komoly rosszallást váltottak ki a Magyar Nemzet konzervatív érzelmű újságírói körében.)

Felrobbanhat a szerkesztőség

Amennyiben az Index esetében Simicska él elővásárlási jogával, mint azt a 168 óra állítja, egészen nyilvánvaló, hogy az Indexet is a szélsőjobboldali párt szolgálatába állítja.Ez akár a szerkesztőség teljes felrobbanásával is járhat.

A Simicska-Jobbik szövetség akkor vált bizonyítottá, amikor a Jobbik kongresszusa előtt, alelnöki programjában Novák Előd kész tényként beszélt róla, nyilvánosságra hozva azt is, hogy Simicska bírálatát az oligarchával szövetséget kötő Vona Gábor minden téren megtiltotta.

A visszaszámlálás megkezdődött, a ripost információi szerint Simicska Lajos záros határidőn belül megszerezheti az Indexet, az egyik legnépszerűbb magyar hírportált!

ripost.hu

Nemzeti InternetFigyelő (NIF)

3 gondolat “A Simicska média birodalom mosdatta fehérre Vona Gábort az elnökválasztás előtt, és Simicska most megveszi az Indexet is” bejegyzéshez

  1. Profán példával élve, ez olyan,mint az öregedő férfi fiatalra cserélve feleségét azt hiszi, ő is újból fiatal lesz és kezdődhet minden előlről.

    Kedvelés

  2. Túl van dimenzionálva Simicska befolyása a politikára,az index olvasói aligha fognak vezényszóra 180 fokot fordítani,ahogy a Hír tv,meg a Lánchíd rádió is elvesztette a közönsége jó részét.Simicska vesztésre áll,a hirdetők elhagyják a portfólióját,szóval hiába mondta Simicska,hogy “én fogok nyerni”,neki már szarral meszeltek.A csicska újságírók hamarosan kenyér nélkül maradnak,mert elmaradnak a hirdetők.Simicska meg blöfföl,mintha pókerezne,és reá mondtál,hogy nagyon okos.Vakok között a fészemű is király!

    Kedvelés

Hozzászólások lezárva.