Szervezési és egyéb tennivalók egy a nemzetért cselekedni akaró választási szervezet (párt) számára

Az Összefogás Magyarországért Pártnak (ÖMP) van programja, amit olyan emberek írtak, akik közgazdászok, alkotmány jogászok, stb., vagyis olyanok, akik értenek hozza. Bennük, mindanyiunkban létezik a felismerés, hogy a kialakult helyzeten változtatni kell, és az elhivatottság is létezik bennük, hogy ezért tegyenek is valamit. A következőkben azok a személyek is meg fogják érteni, hogy pártra szükség van, akik pártellenesek. De azt is meg fogja érteni mindenki, hogy a párt szerepe még a képviselőjelöltek személyére se terjed ki: ugyanis ez a párt köré tömörülő mozgalmak, szervezetek dolga lesz. A párt szerepe a központi koordinálás és a program írás.

Szervezési és egyéb tennivalók egy a nemzetért cselekedni akaró választási szervezet (párt) számára Tovább olvasása

Reklámok

Magyar űrkutatás múltja, jelene és jövője

2016-06-10 Mélymagyar

Vendég Dr. Ferencz Orsolya, az ELTE Geofizikai és Űrtudományi Tanszékének tudományos főmunkatársa volt. Mi is a magyar űrkutatás, miben gyökeredzik és hová jutott el. A világűr figyelése évezredek óta részt vesz az emberiség éltében, de a jelenlegi globális kihívások miatt ma már az űrkutatás véglegesen megkerülhetetlen tényezővé vált.

Magyar űrkutatás múltja, jelene és jövője Tovább olvasása

SAULUSBÓL PAULUS: Üzenet a börtönpalackból

Egy törvénysújtotta polgármesterjelölt olvasónk eljuttatta országmentő gondolatait szerkesztőségünkbe. A szöveget cenzúrázatlanul közöljük. Csak szavazati joggal rendelkező, erős idegzetű polgároknak ajánljuk!!!

SAULUSBÓL PAULUS: Üzenet a börtönpalackból Tovább olvasása

Novák Előd szándéknyilatkozata, teljes egészében

NIF: Segítséget kellett kérnem, hogy az itt is, ott is sokat emlegetett szándéknyilatkozatot megtaláljam és végre közzé tegyem. Itt van teljes egészében, hiánytalanul. Azóta már tudjuk, hogy mi lett N.E. sorsa: politikailag VG lenullázta. Majd meglátjuk mennyire sikerült ez neki! A képek a magyar radikalizmus szép napjait idézik,  melyek hátán Vona bejutott az országházba.
Azokat a tajtékos napokat, melyeket Vona elárult!

Novák Előd alelnökjelölti szándéknyilatkozata

Tisztelt Tagtársak!

Soha nem tettem semmit Vona Gábor tiltása ellenére, és alelnökjelöltségemmel sem fogok, hiszen elmondta az Országos Választmány ülésén is: nem zavarja indulásom, pusztán a kongresszusi vétójának tiszteletben tartását várja el mindenkitől. Jelölésemmel egy olyan üzenet is küldhető: nemcsak új szavazókat kell megnyerni, hanem a régieket is meg kell őrizni.

Novák Előd szándéknyilatkozata, teljes egészében Tovább olvasása

73 éves vagyok és belefáradtam….

usa-nation-of-sheepÍrta: Robert A. Hall  amerikai szenátor

Kivéve egy főiskolai szemesztert, amikor nagyon kevés munkalehetőség volt, valamint egy hathónapos szakaszt, amikor két munka között ugyan állás nélkül voltam, de nap mint nap munkát kerestem, 18 éves korom óta keményen dolgoztam.

Néhány egészségügyi gondom ellenére még mindig heti 50 órát dolgozom, és nem voltam betegállományban már hét vagy nyolc éve.
Jó fizetésem van, de a munkámat és a jövedelmemet nem ajándékba kaptam, keményen dolgoztam, hogy oda juthassak, ahová mára elértem.

 Adott a gazdasági helyzet, nem látható a nyugdíjba-vonulás lehetősége, én pedig fáradt vagyok.

Nagyon fáradt.

73 éves vagyok és belefáradtam…. Tovább olvasása

Az “átalakult” Jobbik is csak nevében és kommunikációjában jobboldali párt

Novák Előd utolsó parlamenti felszólalása (youtube.com)
“Utolsó felszólalásom ez a nemzet templomában, mert úgy tűnik, Schiffer András és a magamfajta idealistáknak nincs helyük a mai politikában, ahogy Pongrátz Gergely sem tudott megalkudni az ún. rendszerváltás utáni kormányzatokkal, demonstratívan távozott a Parlament tárgyalóterméből is, amikor az ’56-os szervezetekkel próbáltak kiegyezni. Paradigmaváltásra van szükség a politikában, azaz radikális változásra. Köszönöm a figyelmet, köszönöm, hogy képviselő lehettem. Szebb jövőt!”

HALLGATVA EZT A FELSZÓLALÁST, MÁR BIZTOSAK LEHETÜNK ABBAN:

– AZ “ÁTALAKULT” JOBBIK IS CSAK NEVÉBEN ÉS KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN JOBBOLDALI PÁRT!

– Valójában beállt a sorba, a népet eláruló PAKTUMOZÓK sorába!
– Éppen ezért, biztosak lehetünk benne, hogy csak nevében “nép”-párt!

Az “átalakult” Jobbik is csak nevében és kommunikációjában jobboldali párt Tovább olvasása

Rompos Károly (alias roka) levele a nemzetmegváltó próbálkozásainkra

Tisztelt Transyadmin.

Szeretnék reagálni az újabb világmegváltó cikkekre. Elöljáróban szeretném leszögezni, hogy nem vagyok sem vitéz, sem doktor. Csak az eszemet próbálom használni, meg természetesen az eddigi tapasztalataimat.

Már többször olvastam az ilyen hangvételű irományokat, amelyek az ország problémáit boncolgatják és arról szólnak, hogy mi lenne ha….?

Több vitában is részt vettem, de sohasem jutottunk dűlőre.

Rompos Károly (alias roka) levele a nemzetmegváltó próbálkozásainkra Tovább olvasása