Tüntetés a műemlék Radetzky-laktanya ügyében

Meghívó

Tisztelt Honfitársunk!

Az elmúlt héten számos fejlemény történt a budapesti Bem téri, bontás alatt álló műemlék Radetzky-laktanya ügyében. Mindenekelőtt arról kell szólnunk, hogy a másodfokú hatóság – a fővárosi kormányhivatal – felügyeleti eljárást indított az ügyben.

Tüntetés a műemlék Radetzky-laktanya ügyében Tovább olvasása

Reklámok

Koncepciós per áldozatának családját is zaklatja a román titkosszolgálat

Beke Csilla Facebook hidfo.ru

Újra elérhető a Kiállok Beke István mellett Facebook-csoport oldala, ahol közel két hét csend után a tavaly decemberben őrizetbe vett, majd terrorváddal koncepciós eljárás alá vont Beke István felesége tegnap arról számolt be: a román hatóságok hónapok óta nyomást gyakorolnak rá, hogy adja el a család közel 18 éve működő vállalkozását.

Koncepciós per áldozatának családját is zaklatja a román titkosszolgálat Tovább olvasása

Alföldi Géza: Temetők népe

Alföldi Géza: Temetők népe

Mi a temetők népe vagyunk.
Csak a sírok ezre között
Érezzük jól és otthon magunk.

Alföldi Géza: Temetők népe Tovább olvasása

Álmodtam. Álmodtam szülővárosomról, Marosvásárhelyről.

Átkozottak legyenek a trianoni diktátorok!!!

Álmodtam. Álmodtam szülővárosomról, Marosvásárhelyről. Álmomban minden úgy volt, mint valamikor régen.
Sétáltam gyönyörű, fás utcáin, ahol ismerősen csendültek fel a szavak, kimentem a Somos tetőre, ahonnan beláttam a várost, a cementlapokhoz, ahol mindig akadt egy-két jó barát, akikkel lehetett egyet fürödni a Marosban, végigsétáltam a Bulevárdon, ahol nyugalom és béke honolt, lesétáltam a régi Rákóczi lépcsőn, . . . .

Álmodtam. Álmodtam szülővárosomról, Marosvásárhelyről. Tovább olvasása