Az offshore-világbotrány

Az offshore-világbotrány kapcsán két dolgot kell különválasztanunk egymástól. Az egyik: teljesen helyénvaló és támogatandó, hogy a világot immáron behálózó offshore-ügyek nyilvánosságra kerüljenek. A másik: nagyon világosan látni kell, hogy ezt a folyamatot kik gerjesztik, és mik a szándékaik.

Az offshore-világbotrány Tovább olvasása

Kassai Lajos a Férfiak Klubjában – teljes film

Kassai Lajost a Férfiak Klubjában sorskérdésekről faggattuk. Gondolatai inspirálóak voltak és erőt adtak! (Film legalul 1 óra 7 perc!)

Hozzászólások:

Furcsállom, hogy a kor legkarizmatikusabb és hitelesebb sportembere és a Férfiak Klubjának vezetője egyetlen mondatban sem említette meg a férfivé avatás alapvető hagyományát a katona életet. A “katona viselt” férfivé avatott és azzá vált. Vagy háborúban, vagy harcban, esetleg fogságban de elmondhatta -Voltam katona… Ma a bűnözök veszik át a férfiasság és bátorság szerepkörét és ők lesznek a férfi példaképek…
Vissza kell állítani a sorköteles szolgálatot…természetesen a magyar hagyományokra alapítva…

Kassai Lajos a Férfiak Klubjában – teljes film Tovább olvasása

A Kárpátok öléből jöttem, nem zöldhatáron szöktem, . . . (vers)

Kezdivasarhely6_20150315

Török Stenczer Enikő

Én Magyar vagyok…

A Kárpátok öléből jöttem,
nem zöldhatáron szöktem,
mert tisztelem a rendet, a törvényt,
nem indítok lavinát, sem örvényt.
A tisztességre adok.
Én MAGYAR vagyok!

A Kárpátok öléből jöttem, nem zöldhatáron szöktem, . . . (vers) Tovább olvasása

Románia egyesül Moldáviával? Megengedhetünk magunknak egy agresszív szomszédot?

NIF: Eddig az volt a terjengő politikai szlogen, hogyha Moldávia jön, Erdély megy!!! A magyar diplomácia, egyeztetve az orosszal, mindenképpen keresztbe kell tegyen ennek az egyesülési folyamatnak. Az egyesülés kikényszerítése tipikus példája a balkáni megoldásoknak: szétlopatják a román-egyesülés-barát kormánnyal a pénzt, csőd szélére viszik az államot, s utána megoldásként ajánlják, hogy az egyesülés megoldja ezt a problémát. Mintha Románia egy gazdag ország lenne és nem saját maga is a csőd szélén tántorogna. De a román diplomácia, amely nyilvánvalóan expanziós politikát követ, el tudja adni ezt az elképzelhetetlen örült ötletet Brüsszelben!
A román agresszív expanziós politikára csak 2 példát adunk:
1. 2009 április 7.-én, miután a moldáviai választásokon oroszbarát párt nyert és alakított kormányt, a román titkosszolgalatok Chisinauban puccsot robbantottak ki. Az “őrjöngő tömeg” elfoglalta a kormány palotát és minden más állami épületet, kidobáltak iratokat, íróasztalokat, s ezeket felgyújtották. A mai napig se tudom, miként tudtak úrrá lenni a helyzeten.
2009 április 7: Államcsapás Chisinauban a román titkosszolgálatok szervezésében
2009 április 7: Államcsapás Chisinauban a román titkosszolgálatok szervezésében

Románia egyesül Moldáviával? Megengedhetünk magunknak egy agresszív szomszédot? Tovább olvasása