Revíziót, önrendelkezést vagy “ma már nem kell határt módosítani a nemzetegyesítéshez”?

Revízió

„Trianon gyógyírja az önrendelkezés vagy számíthat-e a székely autonómia mozgalom a magyar kormány védhatalmi támogatására?” Ezzel a címmel intéztem interpellációt három éve 2012. június 4-én az Országgyűlésben a nemzetpolitikáért felelős miniszterelnök-helyettesnek. “Egy diktátumot nem lehet elfogadni és elkerülhetetlen ennek felülvizsgálata. A felülvizsgálat másképpen revíziót jelent”-mondtam akkor és ezt ma is fenntartom. Ezt hangsúlyozom minden fórumon, ha erről a feszítő nemzeti sorskérdésről van szó, például három éve a budapesti román nagykövetség előtt tartott tiltakozó vonuláson,  legutóbb pedig idén június 4-én a felvidéki Dunaszerdahelyen.

A tragikus diktátum 95. évfordulóján alkalmával ajánlom megtekintésre ezt a tanulságos felvételt, különösen annak fényében, hogy manapság ragályosan terjed a diktátum elfogadásának káros vírusa. Revíziót, önrendelkezést vagy “ma már nem kell határt módosítani a nemzetegyesítéshez”? Tovább olvasása

„Trianont ledöntjük” –a diktátumról és az önrendelkezésről Dunaszerdahelyen június 4-én

Dunaszerdahely01
Dunaszerdahely- Trianon 95. évfordulóján (a háttérben Molnár Attila Felvidék zászlajával)

Felemelő érzés volt részt vennem az elkötelezett és harcos felfogású Magyar Megmaradásért Polgári Társulás által a trianoni diktátum 95. évfordulóján Felvidéken június 4-én, Csallóköz szívében Dunaszerdahelyen a Trianon emlékfánál tartott emlékező-mozgósító rendezvényen, amelynek főszónoka voltam. Elismerés és köszönet illeti Aranyossy Szabolcsot, a meghívó szervezet elnökét, Molnár Attilát, a csenkei Baranta Csapat vezetőjét és Karaffa Attilát, a Pázmáneum Társulás elnökét, hogy megszervezték és annak a közel 300 derék csallóközi magyarnak, akik jelen voltak. Részletes képes beszámolóm az eseményről itt olvasható!

A rendezvény üzenetének széles körű terjesztéséhez tavalyhoz hasonlóan (akkor Somorján tartottam beszédet a gyászos évfordulón) megint sikerült segítséget kapnunk a liberális felvidéki „magyar” média egyikétől. A parameter.sk „Gaudi-Nagy idén Dunaszerdahelyen tüzelt” címmel próbált engem és az eseményt hátrányos színben feltüntetni, de valójában ezúttal is hozzájárultak ahhoz, hogy a fő üzenet sokakhoz eljusson, köszönjük a fényképet is. „Trianont ledöntjük” –a diktátumról és az önrendelkezésről Dunaszerdahelyen június 4-én Tovább olvasása