Szitokszóvá lettünk

felvidék

Elgondolkodva bandukolok estefelé kisvárosom utcáján, előttem néhány gimnazista korú suhanc hangosan vitázik, szájukon néha-néha ki-kicsúszik egy-két keresetlen szó. Bosszankodva figyelem őket. Ha én ilyenkoromban így beszéltem volna az utcán, estére megkaptam volna nagyanyámtól a magamét – mert ugye ezt azonnal megtudta volna és neveltetésem ilyet nem tűrt meg!

Elgondolkodva bandukolok estefelé kisvárosom utcáján, előttem néhány gimnazista korú suhanc hangosan vitázik, szájukon néha-néha ki-kicsúszik egy-két keresetlen szó. Bosszankodva figyelem őket. Ha én ilyenkoromban így beszéltem volna az utcán, estére megkaptam volna nagyanyámtól a magamét – mert ugye ezt azonnal megtudta volna és neveltetésem ilyet nem tűrt meg! Szitokszóvá lettünk Tovább olvasása

A Független Kisgazdapárt állásfoglalása a vasfüggönyös határzárról

Kisgazda logo 

Álláspontunkat az alábbiakra alapozzuk:

1.     Mi az, amit nem tudunk:

–         Nem tudjuk, hogy (még) hányan jönnének,- vélhetően rengetegen. Munkanélküli így is bőven sok van, a megélhetésért való küzdelemben minden bér alá mennének a szerencsétlenek, – ezzel a magyar szegények még szegényebbek lennének.

–         Nem tudjuk, hogy akik jönnek, milyen egészségügyi veszélyeket hordoznak, olyan afrikai országból is érkeznek, ahol például az AIDS a lakosság közel 40 %-át sújtja. A „rekorder”  Nigéria, ahol csak az AIDS fertőzöttek lélekszáma: 3 millió 500 ezer.

–         Nem tudjuk, hogy milyen kulturális szinten vannak, akarnak – e integrálódni, vagy csak megélni szeretnének. A Független Kisgazdapárt állásfoglalása a vasfüggönyös határzárról Tovább olvasása