Egy DHS ügynök szerint az USA 6 héten belüli összeomlására készül fel a Homeland Security?

A US. Homeland Security egyik ügynöke elárulta, hogy ők az USA 6 héten belüli összeomlására számítanak és szükségállapot bevezetésére készülnek. A bankok zárva tartanak és bank- / hitelkártyák sem működnek majd. A következő cikket a World Truth.tv tette közzé Február 20-án este.Mindenkinek saját belátására bízom, én csak lefordítottam és kiegészítettem bizonyos információkkal. (SBG Buddha – VilagHelyzete)

Néhány órával ezelőtt úgy döntöttem, elmegyek a közeli boltba az egyik haverommal élelmiszert vásárolni, mivel ‘prepper’ (összeomlásra felkészülő vagyok). Ez este 9-kor volt és éppen a sorban állok, beszélgetek a barátommal, hogy a készletek felhalmozása milyen fontos, amikor majd beüt a baj (SHTF = Shit Hits The Fan)…, hiszen ez bármelyik pillanatban elkezdődhet. A haverom még újonc ebben az egész felkészülésben, ezért is hoztam el magammal, hogy segítsek neki, mire lehet szükség. Amikor túl voltunk a fizetésen, a kocsim csomagtartójába pakoltunk éppen, amikor egy középkorú férfi lépett oda hozzánk és ezt mondta:

Ő: – Srácok, Ti a lehető leghelyesebb dolgot teszitek azzal, hogy felkészültök. Az emberek többségének ebben az országban fogalma sincs, hogy mi is történik. 

Én: – Magamban éppen azt gondoltam, milyen jó dolog más prepperekkel is találkozni. Mondtam neki, hogy köszi és kérdeztem, hogy Ő is ilyen ‘felkészülő’, mint mi …. (?)

Ő: – Igenis meg nem is…

Én: – Mit ért ez alatt ?

Ő: – Ezt nem mondhatnám el nektek srácok, de mivel látom, hogy nagyon fiatalok vagytok még (én 21 éves vagyok), és aggódom a generációtok miatt, ezért adok nektek egy kis támpontot. Tényként tudom, tulajdonképpen 100%-ra, hogy a gazdaság összeomlása be fog következni és szükségállapotot (Martial Law) fognak bevezetni február végén vagy március első felében. 

Én: – Honnan tudja ezt vagy miért mondja ?

Ő: – Mert a DHS-nek (Department of Homeland Security = Belbiztonsági Hivatal) dolgozom és belső információim vannak arról, mi fog történni a gazdasággal. (Azt is mondta, hogy kapcsolatot tart olyan emberekkel, akik a J.P. Morgan-nek dolgoznak)

Én: – Igen, persze, biztos haver….. Ha minden egyes összeomlás-előrejelzésre már egy penny-t tettem volna, akkor már javában milliomos lennék.

Anélkül, hogy egy szót is szólt volna, elővette a DHS azonosító kártyáját, eltakarva a nevét, mert azt nem akarta felfedni, majd pár másodperc múlva eltette a levéltárcájába.

Ő:  Most pedig hallgassatok meg figyelmesen ! 
Raktározzatok be és halmozzatok fel annyit amennyit, csak tudtok: Élelmiszert, fegyvert és lőszert…. Mert amikor ez elkezdődik, már nem lesz alkalmunk ezeket megvásárolni.Szükségállapotot vezetnek be, a bankokban már nem lesz készpénz és az üzletekből eltűnnek az élelmiszerek. 
Ha lehetséges, távolodjatok el a városoktól amennyire csak lehet, mert azok olyanok lesznek, mint maga a pokol. És főleg vegyétek még most ki a pénzeteket a bankból, mert a legtöbb bank be fog bukni. 
Már így is túl sokat mondtam. Most mennem kell. Isten legyen veletek és bocsássátok meg nekünk, hogy ezt tettük a ti nemzedéketekkel.

És anélkül, hogy egy szót még szólt volna, otthagyott bennünket.

Nos srácok, olvasók, én igaz, hogy felkészültem és tele van a raktár, amennyire csak lehet, de még így is ‘berosáltam’ kicsit…  Mindaz, amiket látunk a világban (néhány hét alatt 20 vezető bankár lett öngyilkos rejtélyes körülmények között…, káosz uralkodik a világ számos pontján – Venezuela, Ukrajna, Távol-Kelet – és tudjuk, hogy február végén az USA maradék hitelkerete is kimerül, így teljesen elképzelhető, hogy igaza van….

Nos ez már nem megfontolás vagy vita tárgya, ha valaki képben van, hogy milyen intézkedéseket fogadtak el előre, amely lehetővé teszi az ellenállók FEMA-táborokba szállítását. H.R. 6566 (112th): Mass Fatality Planning & Religious Considerations Act


Kedves VilagHelyzete olvasók, ennyi volt a fordítása a párbeszédnek, amit megosztottak a WorldTruth-on keresztül.

A világban uralkodó helyzet önmagáért beszél :

– Néhány hét leforgása alatt csaknem 20 bankár és/vagy fontos üzletember lett öngyilkos vagy veszítette életét. Most kedd reggel ismét a JP Morgan egyik devizakereskedője ugrott le a bank hongkongi központjának tetejéről. A South China Morning Post a következőket írta az esetről:
“A JP Morgan egyik befektetési bankára leugrott a bank központi székhelyének tetejéről tegnap. Szemtanúk elmondása szerint a férfi felment a Hongkong központjában található, 30 emeletes Chater Ház tetejére és annak ellenére, hogy megpróbálták szándékától eltéríteni leugrott.”


– A Bangkok Post cikkéből megtudhatjuk, hogy Thaiföldön az emberek „megrohamozták a bankokat, hogy kivegyék betéteiket”.
– Venezuelában egyre nagyobb káosz uralkodik. Elég, ha megnézzük a Zerohedge cikkének képeit a kormányellenes tüntetések jelenlegi helyzetéről. A hírekben nem mutatják (megszoktuk), de ez a három videó szerda estéről is önmagáért beszél. (Videó 2Videó 3

<<< San Cristobal kedden este
 

– Ukrajna a teljes összeomlás szélén áll. Ide is úton van a “szíriai típusú demokrácia” a megrendelők igényei szerint ! A Kijev főterét mutató kép ugyanazt tükrözi, mintha csak Damszkusz utcáit látnánk a a kezdeti stádiumban….Szinte hónapra pontosan megérkezett a káosz. Ráadásul, hogy kétségünk se legyen, kik állnak a rend szétzilálása mögött : Kijev utcáin és a téren megjelentek a szíriai terroristák zászlói is !!!

Sőt viralmarketing-szerűen terjed a hangulatkeltő ” I’am a Ukranian ” szép arcú hölggyel osztható videó…. Kísértetiesen emlékeztet a KONY 2012 kampányra….
Külföldről irányított, belső elkeseredést felhasználó rendszerdöntés zajlik Ukrajnában, mely Kelet és Nyugat kiélesedő hidegháborújának egyik első momentuma és fontos terepe lesz….

– Eközben Kína szép csendben megszabadul amerikai papírjaitól, amelyek teljes állománya egyéves mélyponton áll jelenleg. Sőt 2014. január 1. óta nem kereskedik dollárban.

– Soros György pedig megduplázta tétjét az Standard & Poor’s 500 összeomlására. Fogadásának teljes összege 1.300.000.000 dollár.

Hogy mi lesz és mi várható, azt csak nagyon kevesen tudják, így jóslásokba felesleges lenne belemenni. Viszont az alábbi linkek, melyek arról számolnak be, hogy szinte belső hadsereggé alakították át az USA-ban a rendőrséget, illetve a Belbiztonságot, arra utalnak, hogy ennek igen komoly és nyomós, ráadásul visszafordíthatatlan OKA VAN….  >>>>
 

 

vilaghelyzete.blogspot.hu

Egy gondolat a(z) “Egy DHS ügynök szerint az USA 6 héten belüli összeomlására készül fel a Homeland Security?” című bejegyzésnél

Hozzászólások lezárva.