Toroczkai László: Mit, miért tettem, avagy a Jobbik és én – 1. rész

Most, hogy a kizárásommal lezárult egy fejezet, adós vagyok még azzal, hogy több, a közvélemény által nem ismert részletet kibontva, elmagyarázzam, hogy mit, miért tettem, mi volt a szerepem a Jobbik történetében, hogyan lettem alelnök és miért vártam ilyen sokáig, egészen a kizárásomig…

Látom, hallom, hogy nagyon sok félreértés, félinformáció és valótlanság kering velem kapcsolatban, az ellenfeleim nyilván tudatosan terjesztik is ezeket, az egyik kedvencem például, amikor azt írják, hogy csak két éve vagyok jobbikos és Vona Gábor csinált belőlem valakit (Pörzse Sándor után szabadon). A másik sláger, hogy a Fidesz, a baloldal, a szerbek, a CIA és még ki tudja kinek az ügynöke vagyok. No, akkor kezdjük a történet elején:

Toroczkai László: Mit, miért tettem, avagy a Jobbik és én – 1. rész Tovább olvasása

Jobbik vezetői ne hivatkozzanak a jövőben Pongrátz Gergelyre! – Pongrátz András közleménye

Felszólítom a Jobbik vezetőit, hogy ne hivatkozzanak a jövőben Pongrátz Gergelyre, mert méltatlanná váltak hozzá!

Szegény Gergely bátyám forog a sírjában a vonásodás és Sneider Tamásék viselkedése miatt. A baloldallal együttműködő párt többé ne használja pártcélokra a lyukas zászlót, a Jobbiknak új szimbólumokat kell keresnie!

Jobbik vezetői ne hivatkozzanak a jövőben Pongrátz Gergelyre! – Pongrátz András közleménye Tovább olvasása

“A Jobbik a nemzeti radikálisok árulójává és parazitájává vált.” – Gaudi az ECHO Tv-ben

2018. június 7-én az ECHO Tv-ben nyilatkoztam az Alaptörvény történeti alkotmányunkra utaló, nemzetvédő és migrációellenes, és ezek miatt támogatandó módosításáról, a bevándorlást szervezők megbüntetését célzó Stop, Soros ! törvényjavaslat szerinti büntetőjogi szankciók indokolt szigorításáról, a közerkölcsöt és közrendet sértő Budapest Pride vonulás betiltásának szükségességéről, a Soros zsoldos álcivil, áljogvédő ügynökszervezetek kártékony, nemzetellenes aknamunkájáról, a bírók liberális “érzékenyítésének” veszélyeiről és a hazafiak bírósági hátrányos megkülönbözetéséről; a nemzeti radikális eszmeiséget és mozgalmat eláruló, parazitává vált Jobbik elkerülhetetlen hasadásáról, Dúró Dóra és Toroczkai László kizárásáról.

Kifejtettem, hogy a Stop, Soros ! törvényjavaslat (https://goo.gl/1MxjeQ) ugyan helyesen büntetni rendeli a jogellenes bevándorlás szervezőit, de azt jelentősen szigorítani kell. Ne csak max. 90 napos elzárás, hanem 2 évig terjedő szabadságvesztés legyen a büntetés az alapesetben, a minősített esetben pedig 3 év. Arra buzdítottam a nemzeti képviselőket, hogy ilyen tartalmú módosító javaslatot terjesszenek elő és szavazzanak meg.

“A Jobbik a nemzeti radikálisok árulójává és parazitájává vált.” – Gaudi az ECHO Tv-ben Tovább olvasása