Együttműködött a III/III-as alosztállyal az Egészséges Fejbőr énekese

Bizonyító erejű, az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltárából származó dokumentumok kerültek az N1Tv birtokába arról, hogy 1988-ban kézzel írott önvallomásban ajánlotta fel együttműködését a hatóságnak Petrovity Zorán. Az Egészséges Fejbőr énekesét a kamera előtt szembesítettük a dokumentumokkal.

N1Tv

FORRÓ DRÓT – L. Simon: “A közmunkaprogram sikeres volt”

Miért mondanak más a politikusok, mint ami a való életben zajlik? Hogy lehet 21 ezer forintból megélni egy évig? Miért a migránsok kapnak sátrat a hajléktalanok helyett? Ismét az utca embere kérdez politikusoktól.

N1Tv

Kirohantam Gaudi tárgyalásáról – ami most folyik, az már elviselhetetlen! (Morvai)

Amikor 1986. március 15-én kimondtam életem legfontosabb mondatát – „A mai nappal magamat az igazság szolgálatába állítom” – nem gondoltam volna, hogy majd lesz egy „rendszerváltás” és azt követően olyan gyalázatos dolgokat fogok megtapasztalni „igazságszolgáltatás” címén, amihez hasonlót a kommunizmus ideje alatt jogászként nem láttam.

Amikor Budaházy Györggyel és a többi hazafival és honleánnyal szemben kiszabták a 125 éves fegyházbüntetés ítéletet, már nem tudtam türtőztetni magam, és jogászként, a hallgatóság tagjaként a tárgyalóteremben fakadtam ki a tapasztaltak miatt. Ma – a dübörgő igazságtétel jegyében – Gaudi-Nagy Tamás jogvédő bajtársam ült a vádlottak padján. Kirohantam Gaudi tárgyalásáról – ami most folyik, az már elviselhetetlen! (Morvai) Tovább olvasása

Szombaton ott voltam a Kossuth téren

Bene Gábor
Bene Gábor

Szombaton ott voltam a Kossuth téren. Jó volt találkozni és megölelni a régi bajtársakat, akikkel kitartóan tüntetünk a rendszerkorrekció mellett, hiszen nem valami ellen, hanem valamiért folyt a küzdelmünk 1322 napon át. Mint az egyik szervezője a megemlékezésnek, alázattal adtam át a megszólalási lehetőséget azoknak, akik a „Kossuth tér visszatér” című – a tízedik évfordulóra készült és a Püski kiadó által gondozott – kiadványba elküldték a leírt gondolataikat, így nekem már nem jutott már idő arra, hogy elmondjam a beszédemet. Sem Éva Maria Bárki levelének, nagyívű írásának felolvasását, sem mások megszólalási lehetőségét nem akartam elvenni. Ezért most írásban adom közre a fegyelmezetten 25 percre kialakított beszédet, s arra kérek minden olvasót, hogy építő jellegű kritikájával segítsen abban, hogy a leírt célok és tervek megvalósíthatók legyenek! BG

Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Tisztelt Kossuth téri Küzdőtársaim, Nemzettestvérek!

Mi az, amit másként látok 10 év után a Kossuth téri erkölcsi forradalom kapcsán?

Sajnos sok mindent!

Kezdjük azzal, hogy idézek egy fájdalmas mondatot 2006 kapcsán: „nem is a rúgások fájtak – pedig kék/zöld volt az egész teste –, hanem, amikor a bitang azt mondta neki: „te rothadt magyar”!

Ennek fényében hallgassák meg a fegyelem miatt leírtgondolataimat!

Tucatnyi vádat kaptam a napokban, hogy felforgatóként tüntetünk szept. 17-én a kormány ellen, pedig mi –Kossuth tériek –, mindig is csak a jogszerűséget, a stabilitást, az igazságot, az alkotmányosságotköveteltünk. Ez ma is így van! „Mindig magunkért soha mások ellen”! Szombaton ott voltam a Kossuth téren Tovább olvasása