Egy karácsony előtti nehéz nap éjszakája

December 23-án, egy nappal karácsony előtt egy nehéz napra készültem, de, hogy ilyen lesz, azt nem sejtettem. Azt tudtam, hogy a kétharmados szavazógép közel 15 olyan törvényt kíván lenyomni az ország torkán, amelyekkel szemben minden józan érvet elutasítottak, többek között olyan választási törvényt, amelyet a Fidesz testére szabtak.

2002-2010 között éveken át harcoltam jogvédőként a Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai rendszerrel szemben, és miután a forradalmi kormány sem a jogállamiság és a nemzet felemelésének útján halad, ezért elemi kötelességemnek éreztem, hogy jogvédőként szolgálatba helyezzem magam, megfigyelőként kövessem a rendőrség tüntetőkkel szembeni fellépésést, és felajánljam az Országház körül akcióba lendült LMP-s képviselőtársak részére jogvédő segítségemet.
A szemem láttára foglalta el a létszámfölényben levő rendőröket legyűrve Osztolykán Ágnes és néhány társa a Kossuth tér északi részén megnyitott vészkijáratot, amelyen néhány perccel korábban gördültem be Budaházy és Nagy-Magyarország matricás autómmal, hogy beszálljak a húsdarálóként működő alkotmányügyi bizottság munkájába. Sokat nőtt a szememben ez a bátor hölgy képviselőtársam, akivel interjút készítettem, illetve az akcióról egyedüliként mozgóképes felvételt is.

Egy karácsony előtti nehéz nap éjszakája Tovább olvasása