3 milliárddal kerülnek többe az új buszok

Az új 150 fővárosi busz működtetése 3 milliárd forint többletköltséget jelent a fővárosnak. A 4-es metró már most 3,5 milliárdot emészt fel, ha elindul 11 milliárdból működtethető évente. A kialakult helyzet felelősei továbbra is homályban maradnak.

N1Tv

2 című bejegyzés “3 milliárddal kerülnek többe az új buszok” gondolatot, hozzászólást tartalmaz

  1. Kedves Lenhardt Ibolya!

    Sajnálom, de – értékes, ám aláírás nélküli – hozzászólását elmentettem, és innen töröltem.
    Kérem Hozzászólóinkat, hogy írják alá hozzászólásaikat.

    Úgy látom, Ön szándékosan bojkottálja az aláírást. Kár, mert így arra kényszerít, hogy a

    névtelen hozzászólást töröljem.
    Amennyiben továbbiakban ezt Ön is megteszi, egy dátummegjelöléssel küldött kérésére visszamásolom!

    (Híradmin)

    Kedvelés

  2. Ez mind nagyon szép.Ha nem tévedek, Széles Gábor – az Ikarus gyár megsemmisítője – nyerte meg a buszok behozatalára kiírt pályázatot (helyesebben vele nyerették meg). Az új Ikarus csuklósból mindössze 1 (egy) darab közlekedik a 7E -173E vonalán. Kinek a zsebét dagasztotta, hogy Ikarus helyett Mercedest állítottak a rendszerbe?
    Van valami diszkrét bája annak is, hogy milyen felszabadultan rázott kezet Tarlós – via képernyő – a Siemens nagykutyájával abból az alkalomból, hogy hosszas vajúdás után 70 millió Euro helyet “csupán”
    30 milliót kell kötbér címén (a mi zsebünk rovására) a Fővárosnak kifizetni.
    Loviaguin Alexander

    Kedvelés

Hozzászólások lezárva.