Az új 150 fővárosi busz működtetése 3 milliárd forint többletköltséget jelent a fővárosnak. A 4-es metró már most 3,5 milliárdot emészt fel, ha elindul 11 milliárdból működtethető évente. A kialakult helyzet felelősei továbbra is homályban maradnak.
N1Tv
Kedves Lenhardt Ibolya!
Sajnálom, de – értékes, ám aláírás nélküli – hozzászólását elmentettem, és innen töröltem.
Kérem Hozzászólóinkat, hogy írják alá hozzászólásaikat.
Úgy látom, Ön szándékosan bojkottálja az aláírást. Kár, mert így arra kényszerít, hogy a
névtelen hozzászólást töröljem.
Amennyiben továbbiakban ezt Ön is megteszi, egy dátummegjelöléssel küldött kérésére visszamásolom!
(Híradmin)
KedvelésKedvelés
Ez mind nagyon szép.Ha nem tévedek, Széles Gábor – az Ikarus gyár megsemmisítője – nyerte meg a buszok behozatalára kiírt pályázatot (helyesebben vele nyerették meg). Az új Ikarus csuklósból mindössze 1 (egy) darab közlekedik a 7E -173E vonalán. Kinek a zsebét dagasztotta, hogy Ikarus helyett Mercedest állítottak a rendszerbe?
Van valami diszkrét bája annak is, hogy milyen felszabadultan rázott kezet Tarlós – via képernyő – a Siemens nagykutyájával abból az alkalomból, hogy hosszas vajúdás után 70 millió Euro helyet “csupán”
30 milliót kell kötbér címén (a mi zsebünk rovására) a Fővárosnak kifizetni.
Loviaguin Alexander
KedvelésKedvelés