A nemzetállamok szerepét átveszik a hipervállalatok? – Elmélkedés fontos kérdésekről

Ma hallgattam meg egy régi-régi videót, ahol OV nyilatkozott, hogy számára az lenne a legjobb, ha államelméletet taníthatna egyetemen. Igaz előtte arról is beszélt, hogy a középiskolában még komolyan vette a KISZ vezetőséget, mert az számára természetes volt. Én ugyan nem voltam soha KISZ-tag, de az államelmélet tanítását magam is szívesen vállaltam volna, ám erre soha nem volt lehetőségem. Azt viszont örömmel konstatálom, hogy egyre több kérdésben lesznek a véleményeink azonosak az egykori KISZ vezetőkkel. Mostanában hallottam, hogy egyes pártelnökök is beszélnek végre a nemzetek Európájáról, amit 2006-ban sokszor emlegettem a Kossuth téren.

Nézzük hát mit gondoltam akkoriban és mostanában magáról a világról és az egyre veszélyesebben ingatag: gazdaságpolitikáról. A nemzetállamok szerepét átveszik a hipervállalatok? – Elmélkedés fontos kérdésekről Tovább olvasása

Reklámok