Hun Tv: Aktuálpolitikai kerekasztal (2016. szeptember 7.)

Akik az alábbi témákról beszélgetnek: Győrey Attila, Dr Horkovics János, Balatoni István, Boda Róbert 

Putin,újságírói kérdésre Kőnigsbergről, a kurili-szigetek kapcsán is felmerült Japánnal való viszony rendezéséről, és Románok felé címezve, Erdély hovatartozásának rendkívül kényes kérdéséről, is nyilatkozott. Angela Merkel rendíthetetlenül állja, az egyre erősebb „csapásokat”, az elő-pomerániai választások pedig nem kecsegtetnek pozitív jövőképpel a politikai karrierjét illetően. Ennek ellenére, Merkel tárgyalása Varsóban, a visegrádi csoport tagjaival teljes konszenzus hiánnyal végződött, különösen a bevándoroltatás megítélése, az un. „kvóta” ügy tekintetében nem történt közeledés. Közel keleten a Török páncélos alakulatok szíriai behatolása borzolja a kedélyeket. A cél, a Kurd állam kikiáltásának megakadályozása lehet. A világ végleges leigázásáért folytatott „sakkjátszma” helyzete, illetve az alávetettségre ítéltettetek esetleges esélyei.

A fősodratú mediákból rendre kimarad, Jemen elleni, példátlanul durva szaudi – izraeli, és USA. szövetségben elkövetett folyamatos légi agresszió,kórházak, civilek és főleg gyermekek az áldozatok. Banki Moon ENSZ- főtitkár és Obama is cinkosok e tömeggyilkosságokban! A bevándoroltatás az Európán belüli határok teljes megszüntetése után vált lehetővé, talán ez is lehetett az egyik cél? Szükséges lenne a fegyveres határőrizeti testületet újra létrehozni. Vajon Orbán miért szorgalmazza egy közös európai hadsereg létrehozását? Esetleg a NATO ellenében? Lengyelországban Orbán Viktor megkapta az ”év embere”- címet.. A hatalmi pozícióba kerültek rendre elveszítik a kapcsolatukat a választókkal, és realitás érzetük megszűnik. Mindenképpen változtatásra van szükség. A media mint közvetítő, semmiképpen sem „átlátszó ablak”. A közleményeket véljük tényeknek. A hatalom „menedzseli” az általa preferált információkat! A sokszor hivatkozott „közvélemény” is manipulációs elem, amely tetszés szerint alakítható. Az úgynevezett „köztudott dolgok” sem mások, mint menedzselt információk! Célunk lenne, hogy minél több nézőhöz tudjuk eljuttatni a valós információkat.

Reklámok