Eltünt egy rossz szagú fing, ami szar mellől jött

NIF: Idézünk gondolkodás módjából anélkül, hogy a nevét említenénk. A PT oszlopos tagja volt, magyar főnemesi nevet bitorolva ily módon is különlegesen hitelesítve gyalázkodásait.

Közismert rasszista írását Lévay Atilla egy szó megváltoztatásával 2 változatban teszi közzé. Írását a kiadó, amely megjelentette az eredeti magyargyalázó klotyó-firkálmányt nem volt hajlandó közölni.

Kornis Mihály és Esterházy Péter, 1985
Kornis Mihály és Esterházy Péter, 1985

Esterházy Péter így is írhatta volna, de nem írta: Így gondozd a cigányodat!

A csokorba kötött cigányt szétbontjuk, és éles késsel ferdén visszavágjuk. Kivétel a fásszárúak, mert azokat törjük vagy a lopott kalapáccsal zúzzuk. Nehogy megrohadjon a cigány. Az összement cigányt a savó leöntése után túrónak használhatjuk…

A cigány emlõs. Egy cigány nem csinál nyarat. A cigány a sötét, ahová Európa ugrik. Ki tartson cigányt? Kezdõ cigánybarát inkább kancigányt tartson, ne szukát! Tanácsosabb fajtiszta cigányt beszerezni, mint valami bizonytalan származású cigányt.

Öreg cigányt ne vegyünk! A cigányt következetesen dicsérjük vagy dorgáljuk! Lágy, barátságos hang: jól van, jó cigány, illetve keményen, határozottan: pfuj, cigány, helyedre! A cigány a tartós fogyasztási cikkek kategóriájába tartozik.

Olcsó cigánynak híg a leve!

A cigánytartás csak akkor gazdaságos, ha a törzsállományunktól szaporulatot nyerünk, és azt fölneveljük. Az erogén zónákat szarka-emoticonnal jeleztük…

Hogyan öltöztessük a cigányokat? Ami a pelenkázást illeti, legjobb a cigányt minden étkezés elõtt tisztába tenni. Szoptatás 3 óránként. Levegõt minden cigány igényel, de nem huzat formájában. A Kárpát-medence huzatos… (cigányul: húzzon el innen minden cigány). A rágalmaktól cigányod minõsége alig változik, az esetleges vizeletfoltokkal ne törõdj, bazmeg.

(hangjáték – 1991)

 


Esterházy Péter így is írhatta volna, de nem írta: Így gondozd a Zsidódat!

A csokorba kötött zsidót szétbontjuk, és éles késsel ferdén visszavágjuk. Kivétel a fásszárúak, mert azokat törjük vagy menórával zúzzuk. Nehogy megrohadjon a zsidó. Az összement zsidót a savó leöntése után túrónak használhatjuk…

A zsidó emlõs. Egy zsidó nem csinál nyarat. A zsidó a sötét, ahová Európa ugrik. Ki tartson zsidót?  Kezdõ zsidóbarát inkább kanzsidót tartson, ne szukát! Tanácsosabb fajtiszta zsidót beszerezni, mint valami bizonytalan származású zsidót.

Öreg zsidót ne vegyünk! A zsidót következetesen dicsérjük vagy dorgáljuk! Lágy, barátságos hang: jól van, jó zsidó, illetve keményen, határozottan: pfuj, zsidó, helyedre! A zsidó a tartós fogyasztási cikkek kategóriájába tartozik.

Olcsó zsidónak híg a leve!

A zsidótartás csak akkor gazdaságos, ha a törzsállományunktól szaporulatot nyerünk, és azt fölneveljük. Az erogén zónákat Dávid-csillaggal jeleztük…

Hogyan öltöztessük a zsidókat? Ami a pelenkázást illeti, legjobb a zsidót minden étkezés elõtt tisztába tenni. Szoptatás 3 óránként. Levegõt minden zsidó  igényel, de nem huzat formájában. A Kárpát-medence huzatos… (zsidóul: húzzon el innen minden zsidó). A rágalmaktól zsidód minõsége alig változik, az esetleges vizeletfoltokkal ne törõdj, bazmeg.

(hangjáték – 1991)


A gyengébbek kedvéért eláruljuk ennek a szar mellől jövő rossz szagú fingnak, ami tovaszállt, a nevét is. Idézzük azokat az orgánumokat, melyeket a PT működtet a magyar adófizetők pénzén.

“Esterházy Péter (Budapest1950április 14. –) Kossuth-díjas magyar író, publicista,

a Digitális Irodalmi Akadémia alapító tagja.

Az 1945 utáni “magyar értelmiség krémje”

A kortárs magyar irodalom egyik legjelentősebb alakja.(?)”


Érdekes lenne tudni, hogy milyen fogadtatásban részesülne Esterházy Péter alábbi írása, ha magyarok helyett cigányokról, vagy zsidókról szólna.

Úgy látszik, jelenleg Magyarország a Magyarság szempontjából egy “következmények nélküli ország”, mert nem csak mindannyiunk közös vagyonát lehet következmények nélkül szétlopni, hanem a Magyarságot is lehet “következmények nélkül” gyalázni, sőt, ezért még Kossuth-díjat is ki lehet érdemelni.

Szép napot kívánok Esterházy Péternek és elvbarátainak!

Lévay Atilla

A Magyar Justitia Bizottság és a Közhatalom Jogsértettjei Egyesület tagja.

Zsámbék, 2072, Dózsa György u. 6. Tel.-23-342198

Nemzeti InternetFigyelő (NIF)

15 gondolat “Eltünt egy rossz szagú fing, ami szar mellől jött” bejegyzéshez

  1. Gondolom érettségi tétel is a diákjainknak, de tán akad olyan tanár, aki kiveszi a tételsorból ezt a szennyet is.. Szaporulata és a többi PT tag tovább viszi “szellemi” örökségét sajnos. (ha van neki).

    Kedvelés

  2. Az is elgondolkodtató, hogy egy ilyen írónak titulált véglény hogyan kaphatott Kossuth- díjat a “Mai-Magyarországon?
    Ps: Bízom benne, hogy Eszterházy János gróf a mennyből átutal ennek a suttyónak egy tökön rúgást a pokolba!

    Kedvelés

  3. Most már nyugodjon békében, oda átra úgysem tudja magával vinni a sok esetben érdemtelenül kapott díjait.

    1977 – Móricz Zsigmond-ösztöndíj, Művészeti Alap Elsőkötetesek Díja
    1980 – Mikes Kelemen Kör Emlékérme (Hollandia)
    1981 – Mozgó Világ Aszú-díja
    1983 – Füst Milán-díj
    1984 – Déry Tibor-díj
    1986 – József Attila-díj, Örley-díj (Nádas Péterrel)
    1988 – Vilenica-díj (Szlovénia)
    1990 – Krúdy Gyula-díj, Az év könyve díj
    1991 – Alföld-díj
    1992 – Soros Alapítvány Életműdíja; Ordre des Arts et des Lettres lovagi fokozata (Franciaország)
    1993 – Római Irodalmi Fesztivál Díja (Premio Opera di Poesia); Magyar RádióHangjáték Produkciódíj
    1994 – Szabad Sajtó Díj; Ordre des Arts et des Lettres tiszti fokozata (Franciaország)
    1995 – A Magyar Művészetért Alapítvány Díja; Björnson-díj (Norvégia); A Soros Alapítvány Alkotói Díja
    1996 – Kossuth-díj; Szép Ernő-jutalom
    1998 – Vilenica-díj (Szlovénia) – másodszor
    1999 – Az év embere díj (Magyar Hírlap); Osztrák Állami Díj
    2001 – Magyar irodalmi díj; Márai Sándor-díj; Gundel Művészeti Díj
    2002 – Herder-díj; Győri Könyvszalon alkotói díj[6]
    2003 – Ordre des Arts et des Lettres parancsnoki fokozata (Franciaország)
    2004 – Pro Europa-díj; A német könyvszakma békedíja
    2006 – Prima Primissima díj
    2007 – A Magyar Köztársasági Érdemrend középkeresztje /polgári tagozat/ – nemzetközileg is nagyra becsült irodalmi munkássága elismeréseként.
    2009 – Ovidius-díj – a külföldi íróknak járó legrangosabb elismerés (Románia); Budapest díszpolgára;[7] Manes Sperber Irodalmi Díj (Ausztria);[8] Húszéves a Köztársaság Díj[9]
    2010 – Alföld-díj
    2011 – AEGON művészeti díj
    2012 – Babits Mihály Alkotói Emlékdíj[10]

    Kedvelés

  4. Halottról vagy jót, vagy semmit. Tudtuk róla korábban is, milyen életet élt munkásságnak “gyöngyszeme” ismert. Nagyobb lövés lett volna, ha életében érte volna frontálisan-.verbális támadás. A pocokképű L.Simon László egyik versében zsidó kurvákról ir. És láss csodát, mégis irodalmi dijat kapott és ő volta Fidesz-KDNP dédelgetett kulturális cerberusa. Éljen sokáig a Nemzeti Együtt/nem/működés Rendszere.

    Kedvelés

    1. Halottakról csak az igazat vagy semmit! -így szól az eredeti mondás!!! Ez ugyanolyan ferdítés, mint amit a farizeusokat korbáccsal verő Jézus szájába adnak: Ha megdobnak kővel, dobj vissza kenyérrel!
      Lévay Atilla ezt a levelét akkor írta, mikor a patkányképű “Eszterházy”-nak meghallotta ezt a szövegét.
      Egyébként hasonló címet adott, innen a cím ötlete, a Veteran Today főszerkesztője Wiesel máramarosszigeti zsidó nőbéldíjas halálára, mint nekrológ. Nemrég közöltük a cikk fordítását.

      Kedvelés

  5. ” nem az igazsághoz kell a bátorság,hanem a hazugsághoz, mert ha kiderül, vele az is,hogy valójában milyen is az ember!
    “nem az a tisztátalan ami a szátokon bemegy,hanem ami onnan ki jön. A többit majd az árnyékszék fertőtleníti.
    Aki így ír(?) a Magyarságról, s köztük, belőlük él, és a hatalom(?) “ezt még honorálja is, ehhez szólni, a józan paraszt ész kevés!

    Kedvelés

    1. Tessék beírni a NIF-keresőbe és kapni fog sok cikket.
      PT=Párhuzamos Társadalom.

      Kedvelés

  6. Mi az a PT?
    Balaton soundon elhagyott retikül,amiből a lila köd szivárog!
    Jó reggelt!!

    Kedvelés

  7. A pokolba került ez a büdös görény és oda valok azok is akik ezt a sok díjat oda itélték ennek a szemét ládának.

    Kedvelés

  8. L. Simon László
    hirtelen megmozdult

    hirtelen megmozdult a szeme

    *

    napok óta feküdtem

    tudományos munkásságom

    korai időszakának emlékképei gyötörtek

    régészeti kutatásaim során

    egyszer egy marék végbélkúpot találtam

    egy megfejthetetlen feliratú régi

    agyagcserépben

    az első lépés

    a világ természetes megértése

    gondoltam rágás közben

    afrikai utazásaim során

    alaptalanul megvádoltak

    állítólag egy tucat nőn alkalmaztam a gudniint

    hiába bizonygattam

    egyetlen nőt sem metéltem körül

    csak a sunnát kedvelem

    ami nem gátolja a klitorális orgazmust

    lefogtak

    elavultnak kikiáltott módszereimért megbüntettek

    végtagjaimat tőből levágták

    elvették a nagyítómat

    és a müller-féle klinikai recipe könyvemet

    őszinte voltam

    mert a lányok közt akartam maradni

    de védtelen özvegyekkel találkoztam

    ők sosem hallottak az infibulációról

    pedig évtizedeket töltöttek

    egy tvinpíksz nevű kisvárosban az egyenlítő mentén

    egy ilyen találkozás alkalmával írni kezdtem

    grafológus barátaim szerint

    betűim határozottságról tanúskodtak

    ezért később részt vállaltam

    a hold és a mars felparcellázásában

    a jövőben tett utazásaim meggyőztek arról

    hogy az ufókutatók próféciái

    valóban az emberi tudat feletti

    éntudat nélküli tudattal folytatott kommunikáció

    lenyomatának fragmentumai

    a probléma megközelítésekor

    dilettáns kutatók szellemvilágról beszéltek

    leegyszerűsítve ezzel az információközvetítés

    e sajátos formáját

    hiába bizonygattam

    hogy a más tudatokkal való közvetlen kapcsolatteremtésnek

    a spirituális állapota megtanulható

    rövidebb ideig tartó elmezavaraim

    rendszeresen visszatértek

    ilyenkor félretoltam az elmúlt évtizedek

    aprólékos kutatómunkájának eredményeit

    idegenekkel történt beszélgetéseim hatására

    figyelmem a bioenergetika és a bioinformatika felé fordult

    ezért egy vejmár nevű kisvárosba utaztam

    majd átruccantam

    buhhenváldba

    ahol már többen végeztek hasonló vizsgálatokat

    itt azonban szembesülnöm kellett a legújabb kori barbarizmussal

    megfutamodtam

    s visszamentem a kisvárosba

    ahol egy híres ásvány- és kőzetgyűjtővel találkoztam

    aki annyira ismertté vált

    hogy még egy ásványt is elneveztek róla

    gőtitnek

    állítólag írt is mindenféle fontos és kevésbé lényeges dolgot

    nekem a stabilitásról beszélt

    mert politikus is volt

    de engem ekkor már a képzőművészet érdekelt

    egy vitatkozásunk alkalmával szembesítettem azzal

    hogy a bauhaus bölcsőjében él

    de csak nézett rám

    s a külföldi cégekről és a tőkeáramlásról értekezett

    valamint a művészet áruvá válásáról

    ekkor felkeltem

    *

    egy reggel kiestem az ablakon

    fűzöld foltok éktelenkedtek

    a fehér nadrágomon

    felkészületlenül ért

    ez az utazás

    váratlanul kiderült

    váratlanul kiderült a feladata

    *

    az ember a természeti csapásokat

    gyakran a vég kezdetének tekinti

    én piramist építettem

    meg akartam szabadulni a halál és

    az újjászületés végtelen körforgásától

    hogy hihessek a végpont felé haladó világban

    és isten haragjában

    az utóbbi években az erőszak vizsgálatával foglalkoztam

    beléptetőrendszereket

    és tűzfalakat dolgoztam ki

    koktélokat kevertem

    de egy hibás paszvörd miatt el kellett hagynom az állomáshelyem

    internáltak és ápgrédeltek

    azóta utazásaim során egy turul és egy griff őrzi az álmomat

    szociálisan érzékenyebb lettem

    a boldogság érzete az élet értelme

    vallottam akkor

    s vallomásaimat a technikai fejletlenség miatt

    tanítványaim nagyapám régi írógépén rögzítették

    valaki más országa volt a mienk

    emeletes házakkal és kis nyaralókkal

    ahol a férfiaknak nincs felesége

    és a gyerekek úgy énekelnek

    mint a csalogány

    elégedett vagyok

    erős a lelkem

    a belső nyugalmam

    elektronikus jelekkel védem

    előjegyezték az új szemem

    újra kutatni vágytam

    feltérképezni távoli világokat

    megkeresni a karatecsippem

    kőkriptába zárt lelkét

    telepatikus és telekinetikus erőm miatt sokan veszélyesnek tartottak

    megműtöttek

    felnyitották a fejem

    egy időre mindenem elvették

    de nem vesztettem el a hatalmam

    csak a nagy érzelmi viharokat nem bírom

    ilyenkor semmi sem igaz

    de minden megengedett

    egy egészséges emberi lény mellett akartam feküdni

    trombitálni kezdtem

    tudományos karrieremet zeneire akartam cserélni

    dallamokat jegyeztem le egy kottás füzetbe

    pszichologizáló tanulmányokat írtam

    a tibeti zenéről

    marékszámra dobáltam magamba szpídet

    s évekig inasként dolgoztam egy keleti bazárban

    a hit és a tudomány elválaszthatatlan

    ezt véstem egy kőtáblába

    mikor szerelemes lettem a második feleségembe

    felépülésem érdekében kolostorba vonultam

    ápolóimmal az arisztokrata művészet problémáiról társalogtam

    aggályaimat jeleztem az illetékeseknek

    de csak a vizsgálat lezárása után válaszoltak

    a hazai művészettörténet elfelejtkezett rólam

    miközben én már párizsban báboztam

    iskolát alapítottam

    és egy röhögő törpét követtem

    akivel szétbaszott zsidó kurvák seggéről készítettünk

    gipszlenyomatokat

    stílust és technikát váltottam

    ősi szőtteseim

    indiai tudományos kutatásaim emlékeit dolgozták fel

    ráadásul

    szerda esténként

    nő voltam

    és a vasárnapi matinék idejére

    lombszoknyát húztam

    díjakat nyertem

    jellemem tisztasága

    politikusi alkatom és kompromisszumkészségem

    korunk legnagyobbjai közé emelt

    s életem derekán felavatták

    daliás termetem első monumentális emlékművét

    lehetőséget kaptam saját társulatom megszervezésére

    saját életemről írtam darabot

    de képzeletem szabadjára engedése

    problémák sorát generálta

    ezért művem megszabadítottam

    a dekadens improvizatív elemektől

    *

    a bársony ráncai kisimultak

    a festékfoltok eltűntek

    a formák torzulásai

    alig észrevehetővé váltak

    már a szar szagát sem érzem

    hallgatásom okát

    hallgatásom okát nem mondhattam el

    *

    szemem sárgasága veszélyes betegségemről árulkodott

    így nehezen kaptam állást komoly akadémiai intézetekben

    kommunisták és pszeudokommunisták között

    buddhista lettem

    öt évente adtam magamnak egy fontos díjat

    pásztor alakjában istenként ereszkedtem a folyó mellé

    mészfüvek illatát ittam

    és szanszkritul szavaltam

    izgatásért újra börtönbe zártak

    ahol verseket fordítottam

    latinból

    magyarból

    törökből

    és németből

    megtanultam tizennégy cigány nyelvjárást is

    cellatársam kutyafejeket tetovált

    a karomra

    és a szárnyaimra

    intoleráns és antiszemita félvér istenekkel

    találkoztam

    ültek a hegytetőn

    szotyiztak

    egyszer az egyikük engem is leköpött

    az utcán

    mert nem hittem a megváltás erejében

    sem az örök boldogságban

    sem a szeretet erejében

    mert én tudós vagyok s feltaláló

    kutató

    felfedező

    s szabad elme

    individuum

    vagy valami hasonló betegség

    kóros elváltozás

    kelés

    seb

    évekkel ezelőtt tagja lettem

    a nemzetközi bálnabizottságnak

    a disznódelfinekkel

    majd a hektordelfinekkel foglalkoztam

    sajátos hangjaik megismerése

    a füttyeik megtanulása után

    kommunikáltam is velük

    én voltam az egyetlen bálnául tudó ember a földön

    ennek a sajátos őstudásnak a birtokosa

    párosodni is próbáltam velük

    de erre nem voltunk beprogramozva

    én csak az ősi

    fogakkal rendelkező cetek násztáncát ismertem

    sokáig planktonokat ettem

    reggeltől estig úsztam

    sajtókonferenciákra jártam

    ültem és hallgattam

    mellettem egy közíró kómába esett

    ezért áldozatot mutattam be istennek

    faxon küldtem át neki

    új belépési kódot kaptam

    bezárkóztam

    egy üres szobában

    a fal mentén haladva

    körbe-körbe üldöztem egy sorozatgyilkost

    majd levágtam a lábam

    és sávot váltottam

    isten keresése

    alkotói válságot okozott

    nem írtam

    nem festettem

    félig kidolgozott installációim

    alkotóelemeit szanaszét szórtam

    testrészek vettek körül

    magtaláltam az ötös számút

    egy szike állt a kezembe

    mezítelenül ültünk az ebédhez

    videóztunk

    húslevest ettem

    csigatésztával

    *

    hazamentem

    anyám elkeseredetten néz

    apám elkeseredetten néz

    feleségem elkeseredetten néz

    testvéreim és gyermekeim elkeseredetten néznek

    én is elkeseredetten nézek

    FIDESZES államtitkár kulturális örökségvédelemért és kiemelt kulturális beruházásokért felelős államtitkár (volt). József Attila-díjas magyar író (?), költő (?), politikus (?)

    Kedvelés

Hozzászólások lezárva.